Prawo do odstąpienia od umowy

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy

 

 UWAGA! ODZIEŻ DO ZWROTU NIE MOŻE NOSIĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA ( Z KOMPLETEM METEK) ZABRUDZEŃ, WŁOSÓW, SIERŚCI ZWIERZĄT CZY ZAPACHÓW! ZA RZECZY Z POWYŻSZYMI DEFEKTAMI BUTIK NIE BĘDZIE ZWRACAŁ KOSZTÓW!!!

  1. Prawo odstąpienia od umowy

Mają  Państwo  prawo  odstąpić  od  niniejszej  umowy informując o tym Sprzedawcę nie później niż 3 dni od dnia otrzymania towaru. Towar należy odesłać w  terminie  14  dni  bez  podania  jakiejkolwiek przyczyny. 

Termin 14 dni liczy się do momentu otrzymania przez butik BY LUX zwracanego towaru. Po upływie podanego terminu 14 dni zwrot będzie nieuzasadniony i nieakceptowany przez sklep BY LUX!

Termin  do  odstąpienia  od  umowy  wygasa  po  upływie  14  dni  od  dnia  w  którym  weszli  Państwo  w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby  skorzystać  z  prawa  odstąpienia  od  umowy,  muszą  Państwo  poinformować  sklep

www.bylux.pl o Państwa decyzji. Można zrobić pisząc wiadomość na Facebooku.

  1. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu koszt zakupionej rzeczy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte  w  pierwotnej  transakcji,  chyba  że  wyraźnie  zgodziliście  się  Państwo  na  inne  rozwiązanie;  w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze  zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać nam rzecz na adres:

SP GROUP

 

ul. Sandomierska 76/12

25-318 Kielce

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

WYMIANA TOWARU NA KOSZT KUPUJĄCEGO!

REKLAMACJA:

Sprzedający ma prawo do naprawienia błędu: naprawy bądź wymiany towaru na pełnowartościowy na własny koszt. Kupujący może żądać zwrotu pieniędzy dopiero wtedy, gdy sprzedawca nie spełni roszczenia naprawy lub wymiany w odpowiednim czasie.