Prawo do odstąpienia od umowy/reklamacji

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy

 

 UWAGA! ODZIEŻ DO ZWROTU NIE MOŻE NOSIĆ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA ( Z KOMPLETEM METEK) ZABRUDZEŃ, WŁOSÓW, SIERŚCI ZWIERZĄT CZY ZAPACHÓW! RZECZ MA BYĆ STARANNIE ZAPAKOWANA I ZŁOŻONA - W TAKIM STANIE - W JAKIM TOWAR PAŃSTWO OTRZYMALI. TOWAR MA BYĆ ZABEZPIECZONY W FOLII. W PRZECIWNYM RAZIE ZWROT NIE ZOSTANIE PRZYJĘTY A TOWAR ODESŁANY.

  1. Prawo odstąpienia od umowy

Mają  Państwo  prawo  odstąpić  od  niniejszej  umowy informując o tym Sprzedawcę nie później niż 3 dni od dnia otrzymania towaru. Towar należy odesłać w  terminie  14  dni .

Termin 14 dni liczy się do momentu otrzymania przez butik BY LUX zwracanego towaru. Po upływie podanego terminu 14 dni zwrot będzie nieuzasadniony i nieakceptowany przez sklep BY LUX!

Termin  do  odstąpienia  od  umowy  wygasa  po  upływie  14  dni  od  dnia  w  którym  weszli  Państwo  w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby  skorzystać  z  prawa  odstąpienia  od  umowy,  muszą  Państwo  poinformować  sklep

www.bylux.pl o Państwa decyzji. Można zrobić pisząc wiadomość na Facebooku.

  1. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu koszt zakupionej rzeczy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte  w  pierwotnej  transakcji,  chyba  że  wyraźnie  zgodziliście  się  Państwo  na  inne  rozwiązanie

Proszę odesłać nam rzecz na adres:

SP GROUP

 

ul. Sandomierska 76/12

25-318 Kielce

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

WYMIANA TOWARU NA KOSZT KUPUJĄCEGO!

REKLAMACJA:

Sprzedający ma prawo do naprawienia błędu: naprawy bądź wymiany towaru na pełnowartościowy na własny koszt. Kupujący może żądać zwrotu pieniędzy dopiero wtedy, gdy sprzedawca nie spełni roszczenia naprawy lub wymiany w odpowiednim czasie. 

Przez "odpowiedni czas" rozumie się termin nie późniejszy niż 14 dni od dnia otrzymania towaru odsyłanego przez Sprzedającego. 

Jeżeli towar nie jest produkcją firmy SP GROUP tj butiku internetowego pod nazwą BY LUX - dokumenty reklamacyjne są wysyłane również do Producenta odzieży reklamowanej. Producent ma znaczący wpływ na uznanie reklamacji.

Na wskazane konto przez Kupującego Sprzedawca winien zwrócić koszty przesyłki towaru do reklamacji. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych .

Koszt odesłania pełnowartościowego towaru ponosi Sprzedający. 

Towar należy odesłać na adres wskazany wyżej wraz ze zdjęciem/zdjęciami wady oraz opisem reklamacji. 

Należy dołączyć paragon/fakturę.